RSS

Hampir 400 pembaca sebulan!

03 Apr

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!

Agak lama saya tak menulis blog lantaran kesibukan bekerja di sebuah ‘organisasi’ baru. Niat untuk menulis memang ada, tapi apakan daya, keluar keja gelap, balik pun dah gelap.

Apapun, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih tak terhingga kepada semua pembaca blog ini…kerana anda, blog ini mampu mencapai angka 400 pembaca hanya dalam masa sebulan!!! Angka 400 mungkin tidak banyak atau tidak sebanyak mana bagi blogger tegar atau professional. Namun, bagi saya yang baru mula nak merangkak ni, angka tersebut cukup membanggakan. Blog saya yang lama, hanya mampu mencecah 1000 pembaca dalam masa hampir 6 bulan!!!

Kepada anda yang setia membaca, terima kasih3x! Kepada yang baru pertama kali membaca, pun terima kasih! Anda ada idea? atau nak tahu tentang sesuatu? Apa kata pakat komen dan tanya soalan anda di ruangan komen. InsyaAllah, saya akan cuba mencari jawapan kepada persoalan anda. Ada cadangan? Jangan malu-malu, silakan menulis!

Sekian, terima kasih sekali lagi!

P/S: Rakan2 blogger, tekan link ‘view shoutbox’ untuk tinggalkan jejak. atau tulis link anda di bahagian komen. InsyaAllah, saya akan lawati blog anda juga. Paling penting, saya bukan sekadar melawat ye, tapi saya baca entri anda!

 
Leave a comment

Posted by on April 3, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
