RSS

>Nak tengok movie? Pakai spek je….

29 Apr

>
Mungkin ada yang penah tengok dah benda ni. Mungkin jugak ada yang akan kata wow! Bagi aku, benda ni menarik. Kalau ada benda ni, aku rasa pendapatan panggung-panggung wayang akan mula merudum. Penjualan DVD player, TV pun jatuh. Apa benda ni?

Benda ni nama dia ‘iWear AV310 Widescreen’ . Dengan benda ni, kita boleh tengok movie dengan saiz skrin sebesar 52 kaki! dah macam tengok wayang la kan? Selain dari tengok wayang, iWear ni jugak boleh sambung ke alat-alat lain macam PS, MP4, dan lain-lain lagi yang nak pancarkan video. 

Apapun, aku xtau bila benda ni akan ada di pasaran. Harap-harap Malaysia x ketinggalan dengan alat ni. Rakyat kita ni pun agak techno-maniac!


Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on April 29, 2009 in Teknologi dan Gajet

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: